- Microsoft Cloud e pilvelahendus
- Privaatpilv
- Kliendi server
Tehnoloogia
Tehnoloogia
Ajakiri Forbes Advisor valis Business Centrali 2024. aastal parimaks platvormiks maailmas. Märksõnad on tehnoloogia, funktsionaalsus, innovatsioon ja kasutajasõbralikkus.
Tehnoloogia
Business Central on maailmas ja Eestis enimkasutatud Microsofti majandustarkvara, pakkudes suurepärast funktsionaalsust ja paindlikkust sinu ettevõtte vajadustele.
Tegemist on kõige kiiremalt uueneva lahendusega, millest valmib vähemalt kaks uut versiooni aastas.
Paindlikud kasutusmudelid
Microsoft Dynamics 365 platvorm
- Lai funktsionaalsus
- Kiire areng ja innovatsioon
- Vähemalt kaks uut versiooni aastas
- Turvaline rahvusvaheline lahendus
Ühilduvus Microsoft 365 lahendustega
- Outlook, Teams
- Dynamics 365 Sales (CRM)
- Power BI
- Excel, Word
- SharePoint
Paindlik ja mugandatav
- Business Central on paindlik ja laia funktsionaalsusega
- Lahendust saab hõlpsasti kohandada ettevõtte vajadustega
- Rollipõhine kasutajaliides ja õigused
- Microsoft AppSource pakub hulgaliselt lisarakendusi
Ühilduvus erinevate seadmetega
- Mobiiliäpp
- Tahvlirakendus
- Arvutirakendus
- Seadistused on automaatselt kõigis rakendustes
Turvalisus
- Rolli- ja isikupõhised õigused
- GDPRile vastavus
- Süsteemi turvalisuse ja varundamise tagab Microsoft
- Platvorm vastab ISO27001 nõuetele
- SSO sisselogimise ja audentimise süsteem Azure AD kontoga
Ärivaldkonna erilahendused
-
LS Central on Business Centrali platvormil olev majandustarkvara, mis on mõeldud peamiselt jaemüügi- ja teenindussektorile, pakkudes kogu tarneahelat katvat funktsionaalsust, kattes kõik ettevõtte tegevuse protsessid, sealhulgas müügi, varude haldamise, kliendihalduse ja finantsarvestuse. LS Central on üles ehitatud Microsoft Dynamics 365 Business Centralile, mis tähendab, et see kasutab Dynamics 365 tuge ja funktsionaalsust ning on kohandatud spetsiaalselt jaemüügi vajadustele.
LS Central sisaldab tööriistu, mis aitavad automatiseerida ja optimeerida igapäevaseid protsesse, nagu kassasüsteemid, lao juhtimine ja klienditeenindus. LS Central toetab Omnichanneli jaeäri, võimaldades ettevõtetel müüa tooteid ja teenuseid erinevates kanalites, sealhulgas poodides, veebis ja mobiilirakendustes. Samuti aitab LS Central ettevõtetel paremini mõista oma kliente ja turu trende, et teha teadlikumaid äriotsuseid.
Lahendust kasutavad suured rahvusvahelised ettevõtted, nagu IKEA, Starbucks, Adidas, Puma, Nike, Spar, KFC, Skechers, Nivea, Intersport, Finnair, DFDS, AS Roma, ja ka mitmed ettevõtted Eestis, näiteks Klick Eesti, Euronics, Rahva Raamat ja Ahituse ABC.
-
Business Centrali platvormile on loodud taristuhalduse lahendus, mis aitab tagada kõigi protsesside tõhusa ja jätkusuutliku halduse. Integreeritud andmehaldus võimaldab reaalajas jälgida taristuelementide olekut ja jõudlust, aidates ennetada rikkeid ja optimeerida hooldust, et vähendada seisakuid ja tõsta tarnekindlust.
Automatiseeritud töövood lihtsustavad hooldustööde planeerimist ja tegemist, võimaldades keskenduda äri kasvatamisele, mitte igapäevastele rutiinidele. Analüütika- ja aruandlustööriistad annavad vajaliku ülevaate, et toetada strateegilisi otsuseid ning investeeringute planeerimist.
Kliendihalduse tööriistad tagavad, et kõik osapooled on alati informeeritud, parandades nii teenuste kvaliteeti ja osapoolte rahulolu. Lahendus on skaleeritav ja kohandatav, mis tähendab, et see sobitub just sinu ettevõtte vajadustega.
Sellist lahendust kasutab praegu näiteks Elering.
-
Soft4RealEstate on Business Centrali platvormil olev erilahendus, mis on mõeldud kinnisvara haldamiseks. See hõlmab selliseid funktsioone nagu üürilepingute ja üürnike haldamine, üürimaksete arvestus ning hooldustööde korraldamine. Lahendus võimaldab automatiseerida igapäevaseid ülesandeid, pakub reaalajas aruandlust ja analüütikat ning integreerub finantsmooduliga.
Lahendust kasutavad Eestis näiteks Kapitel ja Citycon.
Rohkem teavet leiate Soft4RealEstate veebisaidilt.
-
Water Management ehk veemajanduse juhtimine Business Centrali platvormil terviklik lahendus, mis on loodud veeteenuste protsesside sujuvaks juhtimiseks. Veemajanduse haldus pakub selliseid funktsioone nagu kliendihaldus, arveldamine ning teenuse taotluste ja regulatiivse aruandluse haldamine. Lahendus suurendab efektiivsust protsesside automatiseerimise, reaalajas andmete analüüsi ja olemasolevate süsteemidega integreerimise kaudu, võimaldades teenusepakkujatel parandada klienditeenindust, optimeerida ressursside haldamist ja tagada regulatiivsete nõuete täitmine.
Lahendust kasutavad Eestis sellised ettevõtted nagu Keila Vesi, Põlva Vesi, Võru Vesi, Kuressare Veevärk ja Jõgeva Veevärk.
Rohkem teavet leiate Microsoft AppSource’i lehelt.
-
Armada EQM 365 Rental on integreeritud tarkvaralahendus, mis töötab Microsoft Dynamics 365 Business Centrali platvormil ja pakub renditeenuste haldamiseks terviklikku lahendust. Lahenduse erinevad moodulid, nt objekti, rendi ja teeninduse haldamine, võimaldavad ettevõtetel jälgida renditavaid seadmeid, hallata lepinguid ja teenindustöid ning analüüsida kasumlikkust.
Rohkem teavet leiad Armada Dynamics veebisaidilt.
-
Dynamics 365 Business Centrali Objektide haldus on lahendus, mis võimaldab ettevõtetel hallata oma objekte ja nendega seotud andmeid. Rakendus toetab erinevaid objektitüüpe, sealhulgas vara, seadmeid ja muud inventari, pakkudes mugavat ja intuitiivset platvormi nende jälgimiseks ja haldamiseks.
Rakenduse funktsionaalsus võimaldab ajalooliste andmete haldamist ja analüüsi, kasutajatel luua detailseid aruandeid ning jälgida objekte ajas.
Rohkem teavet leiad Appsource’ist – Business Apps